HTML

Sanyi nyaral

Az éppen aktuális nyaralásaim szubjektív beszámolói.

Friss topikok

  • pocsolya: @bárki314: Az egy nagyobb hajó volt, de azért ne Titanic méretű óriásra gondolj, kb 1.5-szer akkor... (2012.02.15. 08:13) Bajkál tó

Linkblog

Archívum

Az első nap

2010.07.19. 09:19 | pocsolya | Szólj hozzá!

Címkék: repülő sanyi moszkva mongólia aeroflot repülőtér torghelle bajkál irkutszk

A történet úgy indult, hogy már 30-án Budapestre utaztam, mivel akkor jött haza Barcelónából az egyik régi barátom, illetve egy másik régi barátommal is megbeszéltünk egy hármas találkozót. Megittunk pár sört, mindenki elmesélte, hogy mi a helyzet vele, aztán kb ennyi volt, mert én a nővéreméknél aludtam aznap és oda kellett érnem hozzájuk időben.

Másnap reggel sógorom kivitt a reptérre. Jó korán, mivel ő még utána ment dolgozni, de legalább kijutottam minden nehézség nélkül. Persze ment az aggódás, hogy vajon elég lesz -e annyi cucc amennyit viszek, stb. de azért főleg a tudat miatt voltam izgatott, hogy most kezdődik az eddigi életem egyik legnagyobb kalandja. A csomagomat beraktam a megőrzőbe én meg sétálgattam a reptéren, még Torghelle Sanyival is találkoztam. Kár, hogy nem kértem tőle autogramot. Aztán gondoltam kajálok valamit, mert a nagy izgalomtól és a várakozástól egy kicsit megéheztem. Kerestem egy büfét a reptéren, aztán vettem egy kólát meg egy croissant-ból készített szendvicset potom 2000 Ft-ért. A pultos csajon azért lehetett mosolyogni egy jót:
- Megmelegítsem?
- Miért, attól jobb lesz? - kérdeztem vissza

No aztán egy idő múlva megérkeztek a többiek is a reptérre, Menyus hozta az útlevelemet, mert ugye az orosz vízumunk csak előző napra lett kész :). Aztán dél körül felszálltunk a repülővel és Moszkva felé vettük az irányt.

Én korábban még soha életemben nem repültem, így egy kicsit fostam a felszállásnál, főleg amikor láttam, hogy az Airbus szárnya csak úgy lifeg a levegő közegellenállásától. Amúgy jó volt a repülés, az Aeroflot stewardeseit meg igencsak kúrnám, egyedül a piros egyenruha sarló kalapáccsal kiegészülve adott némi okot derűre velük kapcsolatban. A leszállás rázós volt, elég nagy széllökések voltak a moszkvai reptérnél, de azért túléltük. Utána a repülőn páran tapsoltak a pilótának, majd kiszálltunk a repülőből és átmentünk az F terminálra, ahonnan indult a gépünk Irkutszkba. Közben megittunk egy-egy sört és ismerkedtem a csapat tagjaival, mivel én korábban a 7 emberből csak 3-at ismertem.

Hosszas repülőút után végül megérkeztünk Irkutszkba, másnap hajnal 5:20-ra kb.

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyinyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr712160305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása